4.33 η 2109

Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2010


- 4. Θα μπορουσε να διπλασιαστει. 33. Θα μπορουσε να προστεθει. 2.1.0.9 Μια τελευταια προσθεση. Και παλι ειμαι 2. 3 ή 4 ; Δεν εχω αποφασισει ακομη. Μαλλον θα παρω την κουρτινα 4, δε μου αρεσει ν αλλαζω γνωμη (εδω καποιος κρυφογελαει).

-Η Μου ειναι, μην της δινεις σημασια.

-Κι εμενα; Εμενα ποιος θα μου δωσει σημασια;

-Αιωνιο θεματακι, και δεν εχεις χρονο για τετοια.

-Στον κοσμο σου παντα.

Γιατι χανομαι; Φταιει το 433 μαλλον, που εγινε 438-15-6 και μαλλον δε μετραω τη γνωμη μου. Βλεπω ενα δαχτυλο να προσγειωνεται στο στομα μου κι ενα ματι να κλεινει πονηρα.

-Δεν δεχομαι την ηττα μου, κι ας ειμαι χαμενη εδω και κατι ζωες, θα σε κερδισω καποτε, να το θυμασαι.

Ολα μου δειχνουν το δρομο της αποχωρησης, κι εγω απλα στεκομαι και κοιταζω, και προσποιουμαι πως δεν βλεπω. Κουραστηκα. Μισω την επαναληψη.

-Και που να'ξερες... ;)

2 σχόλια:

Mr. Bitch είπε...

meta tis aparaitites ermineftikes episimanseis stelnw comm an kai to keimeno mou arese apo prin! allwste oi arithmoi exoun afti ti mystikistiki mageia :)
fainetai pws einai arketa proswpiko kai emena dn mou aresei pote na dinw ermineies alla na afinomai stis lekseis kai ton eswteriko rythmo, loipon afto to -Η Μου ειναι, μην της δινεις σημασια einai toulaxiston magiko.
to pio wraio evrima omws einai i elleipsi tonwn!

Ανώνυμος είπε...

με φοβιζει το ματαιο..

 
Design by Pocket