έτσι ήρθαν τα πράγματα.

Κυριακή 18 Απριλίου 2010

Θα το πάρω όπως είναι.
Οποιαδήποτε διαδικασία είναι περιττή.

Αν μου αρέσει? Μα έχει σημασία?
Δε με ενοχλεί. Και αποφάσισα να γεμίσω το χώρο μου – πολύ άδειος ήταν.

Οπότε θα το πάρω όπως είναι.

Δεν είναι άσχημο.
Θα το φτιάξω κιόλας, θα το φέρω πιο κοντά σ'αυτό που χρειάζομαι.
Εξάλλου αν δεν τροποποιείται, μπορώ πάντα να το αφήσω πίσω εκεί που το πήρα, όχι?


Δεν ξέρω τι μου λέτε για επιλογές και αξιολογήσεις.
Για μένα όλα είναι ίδια.
Πάντα ήμουν ξεκάθαρος σε αυτό που πιστεύω-τίποτα δεν είναι από επιλογή.
Και ναι, φυσικά και αυτό εφαρμόζεται παντού, δεν περνιέμαι για ασυνεπής,το ξέρετε.

Οπότε θα το πάρω
όπως είναι
θα το αλλάξω όσο μπορώ για να ταιριάξει καλύτερα στο χώρο μου.
Και ούτε καν με απασχολεί τι θα γίνει.
Όπως έρθουν τα πράγματα.
Θα τα δεχτώ
παθητικά
και αδιάφορα.

2 σχόλια:

χ.ζ. είπε...

αυτό το «τίποτα δεν είναι από επιλογή» στο γουστόζικο αυτό κείμενο εμένα τώρα κάτι μου θυμίζει...:)

(e) είπε...

σαφώς... ξεχνιούνται οι μεγάλοι έρωτες..? ;) :)

 
Design by Pocket