Αυπνια, (η)

Δευτέρα, 26 Απριλίου 2010

Και εδω, εδω, τα κερια και οι φακοι μας τελειωσαν. Εκει ποιος ξερει? Εγω οχι παντως. Ασχετο, ολα ασχετα ειναι. Κι αλλος εδω. Ενας χρονος, ειναι μακρια τελικα? Μηπως ειναι πολυ κοντα, κοντα μου, και δεν το εχω αντιληφθει? Ειμαι πραγματικα εδω? Ολοκληρη? Τι λεω πρωινιατικα?
In a mood like this
Dont want to pull away from you
Dont want to hurt you
Shutting you out
Or pushing you away
In the mood like this
I want someplace that is just mine
And nobody elses
Just mine
 Ειναι τοσο μακρια... 6 8 14 15 17 411 114 71 51 41 8 6 εισαι παντου, στο ειχα πει, γιατι τετοια αδιαφορια? Δεν θα το χωνεψω ποτε, να το ξερεις, πρεπει να βρεις πολυ καλη δικαιολογια, και μαλλον θα το κανεις, οποτε τι λεω? Τι λεω παλι? Γιατι ειμαι εδω? 1 αυριο, και 12 και παλι μιση... Δεν το αντεχω, θελω να κοιμηθουμε, ολοι και ολες, να σταματησει το βασανηστηριο, και να ερθω θελω, και να φυγω, και ολα μαζι, τοσα θελω, κι εσυ τον Μαλαμα αλλου τον εδωσες, κι εγω εδωσα, και πηρα, και τελειωσα, και αρχισα, και εδω, ειμαι εδω, κι εσυ και εκει, και αντε να βγαλεις ακρη με αυτο το υποκειμενο. Αγαπη μου. Μουσε.-
 
Design by Pocket