N & K

Σάββατο 10 Απριλίου 2010

Η μουσική της Νεφέλης!
Η φωνή της!!!
Ναι, δεν είναι το μπαμ της καινοτομίας.
Είναι όμως ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!! Τι ομορφιά! Ύμνοι παιδικότητας με υπέροχη μουσική, έμπνευση και αυτήν τη φωνή...! Σφίγγεται το στομάχι μου πηγαίνοντας να περιγράψω τις αισθήσεις μου.
Καθαρή άρθρωση, παιδική και γυναικεία χροιά, βγάζει τόση τρυφερότητα..και μετά συνειδητοποιείς ότι θα μπορούσε κάλλιστα να βγάζει και "γυναικεία γοητεία" (δεν μπαίνω στον κόπο να παλέψω με τις λέξεις).

Νεφέλη, δηλώνω εκστασιασμένη ακούγοντας τη μουσική σου.
Διαβάζοντας ταυτόχρονα και τις γραπτές σου καταχωρήσεις, η ατμόσφαιρα δένει καθαρά. Η πορτοκαλί σου κούπα :)

Εδώ και κάποιο καιρό έχω ανακαλύψει τον Κωνσταντίνο (ποτέ δεν μ'άρεσε να γράφω αυτό το όνομα, με ενοχλεί το ν...) και την εικαστική του τέχνη. Πχιουριλίζουσα τέχνη, ναι. Μ'άρεσε εξαρχής. Δε με ενοχλεί που έχει τόσο σκίτσο η δουλειά του, ποσώς με ενδιαφέρει το είδος, αρκεί κάτι να μ'αρέσει. Πρώτη φορα τον είδα στο live των mimosa's στο bios το σεπτέμβρη. εντυπωσιάστηκα (αλλά ίσως μιλήσουμε άλλη φορά γι'αυτό).

Το θέμα μου τώρα είναι: Νεφέλη ΚΑΙ Κωννος.
WoW.
Η όμορφη, πορτοκαλί και μυρωδάτη παιδικότητα στα αυτιά
κάνει την ενίοτε ασπρόμαυρη, ενίοτε ψυχεδελική βία να λάμπει αλλιώς.
Το παιδί.
Ο μόνος χαρούμενος άνθρωπος,
το παιδί.

Δε θα γράψω άλλα τώρα.

http://www.myspace.com/nefeliathens
προς ξεκοκκάλισμα
http://www.myspace.com/442957684




όλα αυτά θα δεθούν σωστά....

2 σχόλια:

logia είπε...

ουάου
καλέ εσύ μιλάς για τη δική μας Νεφέλη;
καλώς σε βρίσκω κι ας ήρθα εδώ απρόσκλητη...
όσο για τα σχέδια του Κωνσταντίνου και εγώ τα είδα για πρώτη φορά να αναπτύσσονται ζωντανά μπροστά στα μάτια μου στο ίδιο live!!!!
και έκανα αμέτρητες φωτογραφίες!!!!

(e) είπε...

όσο δική σας είναι...ναι, σίγουρα γι'αυτήν μιλάω! :)
όσο για τη δουλειά του Κ. σ'εκείνο το live...αναρωτιέμαι αν μπορούν φωτογραφίες να το απαθανατίσουν αυτό! οι φωτογραφίες τι λένε? ;)
και καλωσήρθες!

 
Design by Pocket