Τα 8 κακα (κακακα)

Σάββατο 2 Απριλίου 2011


  1. Ενα ραδιοφωνο που μου κανει πλακα "αναμεσα σε ειδησεις και σκυλαδικα", οπως πολυ χαρακτηριστικα ειπε ο κυριος ταξιτζης (με κ κεφαλαιο, παντα κεφαλαιο)
  2. Ενα ρολοι που στο μυαλο μου τρεχει (σα ρολοι) και στο ματι μου μενει ακινητο
  3. Τελικα μπορω να σηκωσω 40 κιλα με το ενα μου χερι. Κι ας μην υπαρχει δυναμη, τελικα αν εχεις θεληση ολα γινονται
  4. Στα 23 μου μπηκα σε χειμερια ναρκη. Μηπως ειμαι αρκουδα τελικα; Σαν ψεμα μου φαινεται οτι ξυπνησα. Και οτι ειμαι 23. Το κερακι μου παντως το εσβησα στον υπνο μου, ισως και να μη μετραει
  5. Οι φιλοι ειναι σαν τις πουτανες (θελει συζητηση αυτο)
  6. Τη στιγμη που τα χρειαζεσαι τα γαμημενα τα χρηματα δεν τα βρισκεις ποτε εκει που επρεπε να ειναι
  7. Μια σχεση που αρχιζει στο τελος και τελειωνει στην αρχη τι ειναι; Θελω βοηθεια να το ανακαλυψω
  8. Τελικα το μαυρο ειναι το αγαπημενο μου χρωμα. Απιστευτο μου φαινεται, δεν ειναι καν χρωμα

1 σχόλια:

χ.ζ. είπε...

το 7 προσωπικα μου φαινεται καλος οιωνος.

 
Design by Pocket